18/3 hjärnskakning...

Nicklas ringde igår när jag var med Phina, Danne och Leo så jag hann inte snacka så mycket med honom men han mumlade något om "slagit i huvudet" riktigt hårt. Så berättade han också att han skulle gå till docktorn idag. Nyss ringde han igen och berättade att han har fått hjärnskakning. Det är så himla typiskt OTUR! Stackars Nicke. Och varför nu när vi skulle ha en egen helg med avstängda mobiler och bara njuta med varandra... Vi kan visserligen fortfarande ha en mysig ensamhelg men om han har hjärnskakning så blir det nog mest att sova och definitivt ingen alkohol. Så kan det vara ibland.

Jag ska ta en riktigt långpromenad ut till Åby nu tänkte jag. Ska säga hej till brorsan som har studiedag idag. Fast han skulle visst iväg på ett läkarbesök (kolla ögonen och skallen) ca 12.55 och jag lär väl inte vara ute i Åby förens ca 12.30 så det blir verkligen inte att säga mycket mer än "HEJ" till honom ^^

Så hur kommer din dag att se ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0