19/3 lååång promenad!

God Morgon! ELler morgon och morgon föresten. Klockan har redan hunnit bli 10. Jag förstår inte varför jag nästan vänder på dygnet när jag har en ledig dag och ligger och latar mig till 10! USch pusch...!

Skulle egentligen vart men Becca på promenad idag men hon var tvungen att jobba. Jag hade inte lika tur så mitt jobb behövde mig inte idag. Där emot är det ju STRÅLANDE sol ute och det funderar jag på att uttnyttja och kanske ta mig i kragen och gå upp på en promenad. Vi får se hur det blir med den saken...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag kan ses när som i veckan, bara lite upptagen imorrn med frisören men annars inget. hojta bara till så:)! Sökt massor.. även det i örebro:p. O börjat mejla med marie i usa med;)! Pusss

2009-03-30 @ 12:00:36
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0