20/3 Benjamin Button bra eller ej?

Har sett säkert 10 X-men avsnitt fast det gör inte så mycket för jag gillar verkligen X-men ^^. Kom nyss hem från en minipromenad bort till ICA där jag handlade lite läsk och snacks till Nicklas.

   Vi ska (fortsätta) att krypa ihop i soffan och tänkte titta på "Benjamin Buttons otroliga liv". Ska bli spännnande att se vad det kan vara för någon film. Känns dock nu innan som att jag INTE kommer att gilla den men vem vet...

   Vi hinner dock inte se klart hela innan jag börjar jobba så det får bli så att vi ser halva nu och sen packar jag med mig datorn så händer Nicke med mig så ser vi klart den när jag har börjat att jobba sen. JA, jag kan se hur mycket film jag vill på mitt jobb :-P


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar oxå x-men ska kolla på ettan snart och ska SOLKLART kolla på trean som kommer på bio

2009-03-30 @ 19:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0