20/3 Mitt hår...

Hahaha, om ens pojkvän köper en burk med vax till håret åt dig, ska man då tolka det som ett tecken och anta att han är lite trött på att alltid se ditt skatbo? För det är ju så mitt hår är liksom. Det växer över hela huvudet och runt sig självt rätt så mycket ^^. Som ett skatbo ungefär...

   Nu har iaf Nicklas lekt med vax och mitt hår ett bra tag. Resultatet? Ja tyvärr måste jag väl skriva att det är allt annat än snyggt men det var mycket mysigt för det är ju så skönt att bli "pillad i håret".


   Bjussar på lite bilder: (Haha, normalt att "fixa frisyr" när man jobbar?)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

sweeeeet;P fast jag gör bättre,yes???

2009-03-31 @ 18:57:34
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0