20/3 The curios case of Benjamin Button

Usch. Jag tyckte verkligen att det var en jätte deprimerande film. Om en pojke/man som utvecklas bakåt. Alltså föds som en riktigt gammal man och dör som spädbarn oförmögen att gå (eller ens göra något själv) men ändå med samma medvetande som en "gamling".

   Fast jag måste ju säga att filmen verkligen hade sina djupa repliker och var mycket tänkvärd. Fast inget för mig. Nej, jag är nog inne i ett sådant skede i mitt liv att jag bara tål riktigt dåliga och ABSOLUT INTE sorgliga komedier.


Har du sett den? Vad tyckte du?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är den sorglig? vad händer? vem dör? dör cate blanchette?

2009-03-30 @ 19:16:38
Postat av: Rebecca

den filmen var kanon tyckte jag, både skratta o grät i den, äslar filmer som man berörs av:)

2009-03-31 @ 18:58:57
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0