20/3 Vaknade inte ensam ^^

God Morgon! Idag vaknade jag upp med Nicklas bredvid mig och det är ungefär det mest spännande som händer. Vi hade planerat att ha en helmysig kväll med varandra men också att ha en del festande. Dock har Nicklas nu fått hjärnskakning och får inte köra bil/ dricka alkohol ELLER göra något fysiskt ansträngande så det sabbade ju helgplanerna en smula om vi säger så.

   Jag ska iväg och jobba (som avlösare) mellan 15- 22 idag men jag tror att Nicklas kommer att följa med mig. Han stannar säkert inte hela kvällen men ett tag i alla fall. Han kan ju lika gärna titta på TV där som här som han säger ^^.

   Nu ska jag vara lite social med älsklingen som bestämt sig för att orka gå upp ur sängen och flyttat sig till soffan så ska vi kolla lite på TV. Eller rättare sagt; Vi ska titta på X-men (den tecknade serien) på Nicklas dator. Skojigt, skojigt :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0