21/2 Och så missar man ALLT?!!!

Man kan verkligen inte lämna Er och åka iväg i en vecka va? Man tycker ju att Ni skulle kunna klara er men Nehä?! Och jag som inte ens har kunnat ringa, har kunnat vara som jag brukar- en räddare i nöden kanske? Haha XD Ödmjuk är jag verkligen inte??? :-P Nej, slut på skämtandet: Allt detta har hänt under den veckan jag har varit borta:


•-       En kompis har blivit särbo

•-       En kompis har "åkt dit" för obetald TV-licens

•-       En kompis har krockat - verkligen krockat!

•-       Bettan har dött :-(

•-       En kompis har INTE bjudit mig på hennes tjejkväll

•-       En släkting hade behövt hjälp :-S

•-       En kompis har fått en idé och vägrar tala om vad det är

•-       En kompis har blivit gravid

•-       En kompis har tjatat massor om nån himla film

•-       En (underbar) kompis skickade världens härligaste MMS :-D


Jag tror jag har fått med allt. Men visst är det HEMSKT att ALLT ska hända just den veckan då jag jobbar... "Min tur i ett nötskal" som CC skulle ha sagt ^^


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hade du vart hemma hade nåt kanske hänt dig med,tänk på de;)! KRAM

2009-03-04 @ 22:24:13
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Robin

Man man ju omöjligt tycka synd om någon som inte betalar tv-licensen...

2009-03-05 @ 19:46:39
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0