23/3 Bloggpaus!

Jag känner att jag skulle kunna blogga OTROLIGT mycket den här veckan så därför ska jag INTE göra det. Jag ska kolla om jag kan låta bli och kanske bara pyssla om mig själv och lägenheten istället för att bara sitta klistrad framför skärmen. Dessutom kommer jag nog bara att blogga om tråkiga saker... Eller om samma saker som "alla" andra. Typ, Earth hour, Lets Dance finalen, Svarta Mjölpaketen, Våffeldagen och att klockan ska ställas fram en timme...

   Speciella händelser i sig men NEJ, jag känner att jag inte alls har någon lust att blogga om det. Så jag kan med en gång berätta att jag kommer att jobba torsdag och fredag och annars så vet jag inte vad som kommer att hända i veckan... men jag vet EN sak, jag kommer inte att blogga om det...

   Jo eftersom lönen kommer också så blir det att shoppa lite ^^. Blir väl stan på tisdagen med mamma och sen stan på onsdagen med Carin och sen på fredag blir det mycket festande med bland andra Carin och så lär kvällen (natten) sluta på Palace ^^. Men JAG SKA INTE blogga om det... eller :-S


SÅ klarar Ni Er en vecka utan min blogg med meningslösa inlägg om vad jag sysslar med? Det märker vi. Hoppas ni får en superkul vecka i alla fall! Det kommer säkert jag att ha XD.


Kramar Tette som ska klara sig utan bloggen i en vecka?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du klarade ju inte ens helgen som du skrev i förrförra inlägget så nee jag tror dig inte =P hihih

2009-03-30 @ 21:09:03
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hmm,återstår att se;) men jag vet att du kommer blogga om måndagen iaf;D

2009-03-31 @ 22:38:29
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0