26/2 efter sjukan...

Jag har kommit hem igen nu och kan (tyvärr) konstatera 2 saker. Jag HATAR verkligen sjukhus och om man ska ta med sig någon som moraliskt stöd och sällskap så bör denna personen verkligen inte vara jag. Illa säger jag bara...

Vi sitter och snackar lite med docktorn som frågar min kompis "hur mår du" och sen helt plötsligt vänder sig docktorn mot mig och frågar "och Hur mår du" för då sitter jag helt likblek på en stol och ser antagligen ut som jag ska svimma och jag håller så hårt i stolen att händerna är precis vita :-S

Kort sagt: Jag TÅL inte sjukhus.

Men nu har man överlevt även den här dagen och imorgon kommer ju Nicklas hem igen. Det blir säkert mysigt. Sen ska jag jobba lördag 09.00 till söndag 17.00. Men nu är det ju faktikst bara torsdagskväll, så varför prata om helgen redan :-P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0