28/2- 1/3 Helgen/jobbet och babyproffsen???!!! XD

OBS: En varning till Er som inte gillar inlägg som är lite längre än de vanliga- läs inte :-P

Den här helgen blir det det en massa jobb. Eller nu måste jag verkligen säga att jag överdrev. Vi ska vara på Högby så den här helgen kommer det att bli riktigt mycket sittandes och njuta i bubbelpoolen. Ibland älskar jag mitt jobb. Har Ni hört det förut eller?

Gaah, första missen när vi kom fram till Högby.... Poolen, bastun och ångbastun fungerade som vanligt men just bubbelpoolen (som jag sett fram mest emot) var tömnd på vatten och så höll de på att reparera sidorna på den. Men bara för att fylla ut inlägget lite nu när jag inte kan beskriva mitt bubbelbadande i detalj så får ni njuta av härliga bilder på stället istället:



Så kurade vi ihop oss i soffan allihop för att "MYSA" framför melodifestivalen. anledningen till att jag (som inte kollar egentligen) tittar just idag är för att Cynthia och Johanna känner 2 av grabbarna i Next 3. Ni vet man måste ju givetvis heja fram Norrköpingspågarna ^^

Ajdå. Skulle kanske inte hejat... Varje gång jag hejar på någon i melodifestivalen så går det åt helvete för de. Undrar om det är något man ska tolka som ett tecken. Typ Tette SLUTA HEJJA! :-P Fast när jag hejjar på brorsan så vinner de ju. Men Dolphins verkar oslagbara just nu så det kanske inte räknas? ^^


Nu (om någon fortfarande läser?) kommer allas intressesumarfar att göra flera bakåtvolter för det jag nu ska berätta är ohyggligt intressant... Jag har INTE sovit inatt för att sängen har knakat så dant att jag har väckt mig själv när jag har rört på mig. Erkänn visst var det ohyggligt intressant information ^^


HAHAHAHAHAHAHAHAHA XD. NU har jag något RIKTIGT ROLIGT att berätta. Fast det är nog mest roligt för Er som känner Nicklas. Ni andra kanske inte riktigt kan uppfatta det roliga ^^.Men iaf Nicklas ringde mig idag:

"Hej Gumman, du kan ALDRIG gissa i vilken affär jag har varit idag?!"
Öhm, HM kanske?
"Nej nej, mycket värre än så!"
Vad kan du tycka är värre än HM, lustboden?
" Nej men kom igen nu! GISSA!"
Nej men jag vet inte. säg bara!
"Babyproffsen!"
Va??? Stopp nu, vad gjorde du inne på babyproffsen. Med vem var du där? Hur sjutton fick den personen in dig där?
"jag var där själv"
Haha nej men seriöst, berätta nu då. Vem var du där med? Vad gjorde du där?
"Jag var där SJÄLV"

Så tjatade jag massa mer och tillsist fick jag veta hela historien. Nicklas har en Soldatkompis i stockholm som ska bli pappa nu i April. Så de ska tydligen ha en speciell sorts vagga från babyproffsen. Grejen var den att just den vaggan tydligen var slut i ALLA babyproffsen butiker i Stockholm (vad är oddsen för det?) och närmsta butik med den vaggan låg i Norrköping. Så alltså ringde Nickes kompis honom och bad honom att gå och hämta ut vaggan. Och Nicklas som alltid ställer upp gjorde givetvis det... Men historien är inte riktigt slut än. När nicklas fick vaggan i famnen var han tvngen att fråga om det verkligen var rätt för det var den fulasta sak han någonsin sett! Och jag håller med! Någon form av Hippie vagga som består av tjocka rep och ska hänga i taket... HAHAHAHA...

Nej. Det var typ min helg. Nu blir det som vanligt en söndagkväll. Mysa med Nicklas framför Beck och försöka att skjuta upp måndagsångesten som alltid drabbar oss stenhårt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0