3/3 SNÖkatastrof!!!

FY SJUTTON säger jag bara! Någon där uppe gillar verkligen INTE mig idag! Som ni vet så skulle jag ju egentligen vart med Becca idag men Eva ringde så jag fick jobba istället. Inget med det egentligen utan jobb är ju pengar och pengar är något jag verkligen  behöver just nu så :-D Hur som helst så tänkte jag fuska lite och ta bilen till jobbet imrose.


Men jag tror att Gud eller någon annan, bara bilen kanske, ville straffa mig. För det första är ju bilens rutor täckta med ett tjockt lager is men det gör inte så mycket för jag kan givetvis skrapa rutorna, är inte så korkad som man kan tro ni vet :-P Så när jag väl fått rutorna klara känner jag mig lite lätt stressad för det tog lite längre tid än vad jag räknade med... Sätter mig i alla fall i bilen och vrider om startnyckeln. Då HELT UTAN ANLEDNING öppnar sig den förbannade takluckan och släpper in ca 3 ton snö i bilen och även i nacken på mig! Kan nästan inte beskriva hur arg/frustrerad man blir...




Tog det här kortet på passagerare sätet när jag (alldeles för fort) körde iväg mot vildmarshotellet för att jobba. Gick för övrigt bra på jobbet men jag var på fruktansvärt dåligt humör... det blir så efter en SNÖ katastrof på morgonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0