4/3 Toppendag på toppenjobb ^^

Toppendag idag på jobbet!!! Alltså det har verkligen vart en helt fantastisk dag! Jag har städat med Peter och vi brukar ha jättekul när vi städar men idag har vi inte bara haft kul, vi har haft världens TUR också!

   I det näst sista rummet vi gick in i (sviten 501 blev sista rummet för dagen) men i alla fall. I näst sista rummet (tror det var 503 om någon bryr sig) hittade vi en hel FRUKOSTVAGN och de som hade beställt upp den hade nästa inte ätit NÅGONTING! Så vi hittade alltså en vagn full med gottegrejer! Frukter och wienerbröd bland annat... så vi tog en (lång) paus på nästan 30 minuter där vi bara satt och åt och njöt av frukten :-D

   Men turen var inte slut där inte! I sviten sen hittade vi 20 kronor i dricks alltså en tia var. Nej jag vet att det inte är så mycket pengar men man blir glad vad man än hittar i dricks eftersom svenskar i allmänhet är väldigt snåla ovana med att lämna dricks. På det hela taget var det alltså en riktig toppendag idag :-D




Bjuder på bilden av mig som njuter av ett wienerbröd och även bilden på hela frukostvagnen innan Peter och jag plundrade den alldeles ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0