5/3 SKUGGbildsförsök...? :-P

Jag kan inte sova... Imorgon kommer Nicklas hem ungefär vid 15 tiden och sen framåt kvällen så ska vi till Becca och Doddo och dit kommer också Maria och Ted. Vi ska tydligen på parmiddag utan middag ^^. Fast bara en stund för B&D ska upp till båtmässan på lördagen så Nicklas och jag tänker fortsätta kvällen på Palace för det var väl säkert 100 år sen senast jag var där!


Varför kan jag inte sova för? I och för sig är det tidigt (eller klockan är inte över 12 i alla fall) men jag måste ändå sova för imorgon blir en intensivdag! Skulle väl kunna strunta i Palace men det VILL jag INTE :-D


----- ----- ----- ----- -----


Nu hittade jag något att göra! Jag sitter och fotar min skugga. Normalt? Kanske inte, men verkligen konstnärligt, tycker ni inte :-P ^^

Skuggbildsförsök: :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0