5/3 working hard...

Märkte ni att jag förbättrar mig? Inget inlägg innan jobbet imorse :-D Tyvärr måste jag erkänna att det beror på mig att jag låg och snoozade så många gånger att jag nästa kom försent i alla fall. Har inte hänt något som har vart värt att rapportera från jobbet idag. Eller jag fick "prova" en ny tjej som var sådär på att städa men hon kan nog lära sig hon också bara hon får prova några fler dagar...





Nu ska jag diska lite medans jag fortfarande har arbetskläderna på mig. Sen blir det en mysig och lite längre dusch och välbehövlig hårtvätt. Jag tvättade nämligen inte håret varken i förrgår eller igår för jag visste ju ändå att jag skulle jobba och jag behöver (tack och lov) inte lukta shampoo på jobbet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0