7/3 (fast 6/3) ;-) Gårdagskvällen och Nickes ”Palaceragg”

Tänkte berätta lite om igår. Vi kom i TID :-D Eller okej, ca 1 minut över 18 kom vi till Becca och Doddo men Maria och Ted kom inte förens kvart i sju så vi var verkligen i tid om man jämför med de :-D. Det blev en mysig kväll med lite dricka och mycket snack. Det blev även Sing Star och en omgång av "Med andra ord" som verkligen är ett roligt spel! Maria hade även med sig Trixie, en liten lagom stor hund som var mer rädd för mig än vad jag var för den. Jag vågade till och med klappa den :-D Tyvärr så gick Nicklas och jag redan halv tolv så vi kunde gå in på Palace medans det fortfarande var gratis. Snålt? Nej jag tycker inte det för B&D skulle ju upp tidigt och jag har bara betalt för att vara på Palace en gång och det är INTE värt att betala för! Inte om man kan komma in gratis :-D På Palace träffade vi Danne och Thomas och det var verkligen skitkul för då kunde jag dansa med alla 3 och inte bara med en tjurig och motsträvig Nicklas :-P.

Lite bilder från kvällen (Maria är inte med på någon bild men det är inte mobbning, det är hennes egna val), för att se alla bilder från kvällen klicka här.

  




Dock hände en riktigt skum sak. Inte för att det egentligen stör mig men jag måste ju trots allt berätta om händelsen för den är ganska så intressant!

   Jag står och dansar med Nicklas och Danne men så känner jag att det är lite väl varmt så istället sätter jag mig ner ett tag och dricker ett glas vatten och snackar med Thomas. Så går jag upp på dansgolvet igen och fortsätter att dansa med Nicke och Danne. Då bakom Danne kommer det fram 2 brudar. En ganska så snygg och en Supersnygg! Tyvärr så dansar de ju bakom Danne så han kunde inte se de. Men Tette som alltid löser alla problem tog tag i dannes tröja och vände honom om och så puttade jag in honom mellan de 2 tjejerna så han kan dansa och flörta lite :-D.

   Den snyggaste av de två brudarna (blond med någon typ blå tröj/linne/kläning på sig) verkar inte jätteintresserad av Danne dock utan börjar kasta en hel del smygblickar på Nicklas. Varken jag eller Nicke tänker på det först men hon slutar liskom inte så helt plötsligt viskar Nicke till mig att det verkar som att hon flörtar och så går vi och sätter oss och snackar med Thomas ett tag. Dock så kommer tjejerna istället och dansar framför vårt bord och fortsätter att snegla/flörta med Nicklas. Vi slutar tänka på det och går upp och dansar igen och då tar den blonda tjejen och dansar mot mig och sen stöter bort mig med hennes bak men jag fattar inte riktigt det utan ber bara om ursäkt och går fram till Nicklas igen och fortsätter att dansa :-D.

   Så fortsätter kvällen verkligen så hela tiden och den tjejen är som en magnet på Nicke som börjar bli mer än lätt besvärad. Han börjar i princip hångla med mig på dansgolvet så att den tjejen ska sluta (behöver jag berätta att det inte funkade eller?) utan den tjejen var verkligen KONSTIG. Tur att Nicklas snarare blev nervös istället för uppmuntrad för jag själv tyckte det var ganska så kul faktikst :-D

   Men så blev det dags att gå hem. Då vi står i jackkön för att hämta ut jackorna så kommer den tjejen och ställer sig bredvid Nicklas. När hon får sin jacka före oss så säger hon (och sneglar på Nicklas) "Jaha, ska man behöva gå själv hem ikväll igen då". Så vad var det för människa egentligen? Då skrattade inte ens jag utan sa bara (som om jag inte hade hört henne) "visst ska det bli skönt att komma hem till sängen, älskling" (med betoning på älskling). Förhoppningsvis slipper vi träffa den bruden igen :-s Men om DU mot all förmodan läser detta så snälla flörta mindre med min pojkvän nästa gång annars kanske till och med jag blir ARG!!!


Lite Palace bilder, för flera, klicka här:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0