7/3 filmkväll och allmänt mys ^^

Blev så sent innan vi kom hem 17.45 så jag bloggade ingenting innan Maria kom! Men här kommer en bild på 4 Disney filmer som jag bara MÅSTE ha, någon som vill köpa de åt mig eller? Det är Pinocchio, Törnrosa, Aristocats och Robin Hood ... Nicklas nya hårddisk är jätte snygg. Blev en i militär grön färg. Mycket passande :-D




Maria och jag hade en asmysig kväll och kom fram till att det snart är dags igen. Vi tittade på den tecknade Peter Pan och så kollade vi på Illusionisten eller det gjorde vi nästan inte för vi var ganska så upptagna med att snacka så mycket då. Vi drack te/thé iaf. Maria drack ur min nya Ior mugg som jag fick av Sara och Magnus på Nickes fest i februari. Annars insåg jag att jag glömde fota något under kvällen... Men här ser ni iaf mig och sen Marias urdruckna thé mugg och en gammal bild från Harrys när jag och Maria var ute och åt med gamla grupp L.




Oj nu ringer det. Henke, vad sjutton vill han?


HAHAHAHAHAHA! Henke har nu officiellt blivit schlagerbög :-P Angelica som vann biljetter till andra chansen här i Norrköping tog med sig Henke när Ville inte kunde :-D Henke kommer hit snart för han har visst ingen lust att åka hem riktigt än. Hahaha, vad kul, Nicklas kommer att mobba ihjäl honom. Eller så kommer de att mobba ihjäl mig. Fuck, måste ladda upp med vattenballonger eller nåt!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jupp de kan jag intyga att Henke är! haha ;P jag var även i Globen! =D

2009-03-21 @ 14:38:36
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Angelica

Eller jag mena att jag kan intyga att han var med mig där!

2009-03-22 @ 21:35:58
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi såg på Peter Pan, ja. Men vi såg INTE Illusionisten! Vi såg Mulan... Hörrö... //Maria

2009-03-23 @ 07:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0