25/7 URKUL!

Vill tacka Sara för att hon lyckades med ett fantastiskt roligt party, ännu en gång! Riktigt kul var det också att se "lettland Sara" där för OJ SÅ LÄNGE SEN det var sen man såg dig! Hur gick kvällen och partyt till då? Det bjöds på riktigt god pastasallad men en massa snaskiga tillbehör bland annat mina två favoriter oliver och feta ost. Men det roligaste på hela kvällen var trots allt lekarna. På Saras fester är ju lekar lite av det obligatoriska och jag fick ställa upp på en riktigt rolig del. Det gick ut på att en kille som hette benjamin skulle ta av mig BH:n :-P Haha låter föresten mer skumt än vad det var för egentligen var det bara roligt trots att man känner sig lite dum av att stå där och inte kunna göra så mycket. Som vanligt efter en stor och rolig fest har man ju säkert 2000 saker man vill berätta men alltså det går bara inte. Ni som var där vet hur kul det var, ni andra har ingen aning om vad ni gick miste om :-P. Saknade dock Carin en hel del faktikst. Du hör hemma i närheten av mig: INSE DET ;-)

Här kommer bilder från kvällen istället. Fast de säger inte så mycket de heller om hur kul allting var. MEn se och njut och för att komma till fler bilder så tittar ni bara in på min bdb. Det får helt enkelt vara allting jag skriver, berättar om den här kvällen. Som jag önskar hade hållt på längre men börjar man klockan åtta imorgon så gör man. Det är så livet är helt enkelt.

JUST DET: Jag har nu smakat på ett stearinljus! En kille på festen, benjamin, åt upp ett ljus och då blev det en "do you dare" utmaning och som ni vet är jag ASTRÖG och kan bara inte säga ifrån när det gäller en utmaning så. Jag har käkat ett tårtljus :-D Det smakade inte mycket alls så det var inte så farligt men det var en mycket läskig kosnistens att ha i munnen sen.

Tette ätandes ett stearinljus:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0