27/7 DET SPÅRADE UR :-O

Jag måste verkligen säga att kvällen spårade ur något. Alltså det började med en riktigt trevlig omgång av Disneys Trival Persuit men det slutade med NAKENBAD i Glottern!

Nej men Jessica körde så hon hämtade upp mig och Sanna och så åkte vi ut till Senita i Åby där hade hon också hennes kompis Simon. Så vi satt och sncakade massor och satte igång och spelade. Vi hann även larva oss på en hel del kort men det är ju obligatoriskt så det räknas typ inte ^^. 
   Hur som helst så hann klockan bli väldigt mycket och vi bestämmde oss att det kanske var bäst att dra oss tillbaka emot stan eftersom en del av oss skulle upp och jobba. Men någonstans på vägen till bilen kom jag på den briljanta (eller så här i efterhand) ganska korkade idén att vi skulle åka förbi mamma och pappa och bada. 
   Sagt och gjort jag lurade med Sanna och Jessica till loddbynäset och "hej hopp" så var vi i vattnet. JAg kanske ska tillägga att vi inte hade planerat detta så vi hade inga badkläder eller någonting!

Här kommer några bilder från kvällen, tagna av Jessica:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0