27/7 (fast 23/7) :-P

Insåg precis att jag har glömt att visa/berätta en sak för er. Var ju ute med Wiwi och Albin i onsdags trots att jag började redan klockan 8 på torsdagen. Men iaf, när man börjar 8 får man ibland börja med att köra ut vagnarna till våningarna. Det brukar gå bra för det är ett mycket lätt jobb. Men i torsdags så hände det här:

Min tvättvagn (fylld med REN tvätt) stod i korridoren på fjärde våningen och den var låst så den inte kunde rulla. Trots det så hörde jag världens smäll och hittade vagnen i trappan. Jag vill av hela mitt hjärta tacka den personen som puttade ner en LÅST tvättvagn från korridoren ut till trapphuset och ner för trappan. Det var så fantastiskt gulligt gjort. Verkligen. Tack, tack så himla mycket! Och vilken otur att ingen liten unge gick upp för trappan just då för att få en minst 100 kilos tvättvagn i huvudet brukar göra alla barn riktigt gott... Tack för 30 minuters extra arbete. Underbart. :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0