29/7 Jobb och WHITE PARTY :-D

Nu ska jag iväg till jobbet. Ska jobba 9.30- 16.30 idag men Ida och jag ska kolla om vi inte kan få gå lite tidigare och sluta klockan 16 istället. Det är nämligen Onzda på Otten ikväll och Senita tänker ha en ordentlig förfest och har fixat fram VIP biljetter och allting så vi ska till Åby så fort som möjligt och sen har vi VIP taxi till Otten. Soft.

9.30- 16.30 (16 i hope)

Nu måste jag packa ner lite smink, skor och alla vita kläder som jag har. För jag kan inte bestämma vad jag ska ha på mig så det får bli att låta de andra personerna välja. Men det kommer nog inget mer blogginlägg idag eftersom det blir PARTY :-D Antar istället att det blir mycket bilder och grejer imorgon så håll till godo med detta inlägg och vänta med spänning tills imorgon :-D

Vilka ser man på Otten Onzda, White Party ikväll då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0