14/7 Back in lägenheten

Har jobbat idag (9.30- 16.30). Nu är jag tillbaka i lägenheten och mamma och mormor är tillbaka i Sverige. Det var riktigt skönt att vara i Åby förra veckan, synd bara att vädret inte var så bra så man kunde inte bada lika mkt som jag hade viljat. Mamma kom hem mycket sent inatt och jag hann inte hälsa på henne imorse eftersom jag åkte till jobbet då hon fortfarande sov men det gick bra ändå.

Det gick riktigt bra att jobba idag och imorgon så är det den första "after worken" med hotellfolket och det kan nog bli riktigt riktigt roligt tror jag. Det bästa är att jag dessutom är ledig på torsdagen så ingenting stoppar mig egentligen från att festa riktigt mycket.

Lite segt utan Nicklas men jag måste säga att man märker knappt att han är borta nu när man ändå jobbar så här mycket. Så det känns som att de här nio veckorna utan honom kommer att gå riktigt fort ändå faktikst. Ja det är ju visserligen riktigt lätt att säga nu efter mindre än 2 veckor utan honom men ändå. En del förstår vad jag menar och en del gör det inte.

Nej det var väl allt "for now" så att säga. Jag hoppas ni har haft en riktigt bra dag också. Nu ska jag ta och läsa lite vänners bloggar bara för att det är riktigt kul :-D Over and out ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0