15/7 After work

Kvällen har verkligen vart heljusté! Svårt att breskriva allting med ord men det blev lite skvaller om mindre populära människor på jobbet och se blev det självklart en hel del skratt och löljiga foton tagna. Allting som en riktigt rolig kväll har att erbjuda alltså. Så blev det även lite "efterfest" för mig och Senita eftersom ingen av oss skulle upp och jobba.

Jag bjuder på lite bilder strax och på bilderna kommer ni att se mig och de andra trevliga människor som var med och gjorde denna kvällen oförglömlig: Albin, Cathrin, Helen, Jessica, Matilda, Sanna, Sara, Senita, Therese, Rebecca och Wiwi.



Fler roliga bilder: min bilddagbok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0