16/7 Hell yeah!

Haha gissa om det var mer än lovligt JÄTTE JÄTTE skönt att inte behöva gå upp tidigt imorse. Har dock vart så pass snäll att jag har skickat iväg lite snälla tankar till kollegorna som är ute på hotellet idag och städar toaletter istället för mig. Det känns så skönt att ni jobbar och inte jag.
   Mina planer för dagen är obefintliga. Jag vet att man kanske borde vara lite duktig och planera upp dagen bara för att man är ledig men jag orkar inte riktigt. Antingen dyker något riktigt roligt upp eller så är jag bara ensam och har en mysig dag med mig själv. Är dock lite sugen på att lägga upp "resten" av bilderna från igår samtidigt som det känns ganska dumt eftersom de redan ligger på min bilddagbok och det är ju SÅ segt att lägga upp bilderna på bloggen.

Vad säger ni alla vänner om sommaren? Ska vi ses och göra något kul? Jag kan hitta på roligheter mellan 18-24 varje dag :-D Har så himla mycket folk jag verkligen känner att jag vill träffa men känns inte som om det kommer att bli av. Det är lite trist när Nicklas är borta för det är ju många av hans/våra gemensamma vänner jag inte träffar så mycket då. Fast jag kanske springer på er på krogen istället. Och det är ju bara ca 6 veckor kvar tills Nicklas kommer hem ett tag igen.

Nej usch, nu ska jag försöka resa på mig och testa om det går att få någonting ganska vettigt gjort eller om den här dagen bara kommer att gå åt till att göra absolut ingenting (min favorit syssla) ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0