20/7 MILLS :-D

Gissa vad! Millan kom och lekte med mig idag. Det vill säga; Jag och Millan, nästan nakna på bryggan, spanandes på "den snygga nyblivna pappan i det gula före detta mögelhuset". Är inte livet bra underbart? Men ju mer härligt något är destå säkrare kan man vara på att det inte kommer att fortsätta.

Lagom när pappa och Erik kom hem och Erik också skulle leka med mig och millan och precis kommit ner till bryggan men badbrallor och allt så kom de mörka molnen och säkert bara 2 sekunder senare en regnskur. Så det var bara att packa ihop allting igen. Och när vi väl gjort det och kommit upp på altan så sken solen lika starkt igen!

Här kommer en bild på mig, Mills och Erik på altanen, vi bestämmde oss efter regnskuren för att sitta på Altanen och Erik visade bilderna från VM i Paris på cameran.



Sen kom, antagligen bara för att jävlas, mer och mer regn och det VILLE ALDRIG SLUTA. Så nu resten av eftermiddagen har vi vart innomhus. Men det är riktigt kul det med. Så inte går det någon nöd på oss inte.

Over and out/// Tette, Milla, Erik (även Guss, mor och far hälsar ;-) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0