22/7 After Work :-D

Så har man kommit hem efter en trevlig middag på världens bar. Dock var vi ett riktigt tunt gäng den här gången :-O. Det var bara Jag, Albin och Wiwi. Men inte hade vi mindre trevligt bara för det. Nej då det var drag på det minsann. Vi började (som jag redan skrivit) med mat på världens bar men då vi trättnat på att det var relativt dött där bar det av emot Saliga Munken. Det var verkligen trevligt att snacka och lära känna sina kollegor bättre där men tyvärr var det ett ganska dumt ställe för mig för det spelades musik och det sabbade mycket när man inte hänger med i vad folk säger. Men dumt att förstöra en helbra kväll med sådana detaljer. RIGHT?! :-D

Eftersom jag dock ska upp och jobba imorgon så valde jag att avsluta kvällen relativt tidigt. Det blev att ta spårvagnen hem medans Albin och Wiwi fortsatte upp emot utomhusbion. Sorry att jag inte hängde med den här gången vänner men vi lär ju ses igen.

Här kommer bilderna från kvällen (OBS: Blev bara 3 stycken):


Albin i action!

RÄTTELSE: Det blev bara en bild :-O. Jag vet att jag har flera men de verkar inte ha hamnat på datorn? Jag kanske  är för onykter för att göra det här ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0