5/7 ...packning... utan resa ...

Haha vad segt det är att packa trots att man vet att man inte ska resa någonstans. Mamma och Mormor åker till Paris imorgon för att heja fram brorsan till en förhoppningsvis VM SEGER :-D Så då blir min yngsta lillebor själv hemma och det gillar han inte :-P Så nu ska jag "flytta" till Åby i en vecka.

Fördel:
Det är så kul med brorsan och vi har HUSET för oss själva :-D.
Nackdel: Hmm, svårt att festa inne i stan när man måste ut i skogen och sova ;-).

Nu har jag nog fått ner det viktigaste: Pengar, pass och p-piller. Nej just det, jag skulle ju inte utomlands. Det är nog bäst jag tar och packar om allting igen ;-) För övrigt gick det riktigt bra att jobba idag.




Bild: Google, hittade lite snygga väskor bara för att ha en bild liskom XD Dock tar jag självklart en sportsbag, jag ska ju bara till Åby i en vecka så behöver knappast en stor resväska :-O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0