6/7 Planering

Efter jobbet idag satte jag och lillebror Gustaf och planerade upp hela veckan. Dels så slåss vi om datorn hela tiden så det kommer inte bli mkt bloggande för min del och dels så vill jag njuta av Åby naturen och badet och så när jag är här.

Vi har gjort en matsedel för hela veckan så att jag kan slappna av och vet att Gustaf äter på dagarna och lika så slipper jag planera kvällsmaten efter en lång dag på jobbet och så har vi kollat runt lite vad vi ska göra mina lediga dagar och så.

Nu känner jag mig verkligen duktig. Tänk att det är så enkelt att planera när man är 2 personer. Imorgon har jag en ledig dag så då ska jag och Gustaf åka till tropicariumet och kolla på hajarna. Låter väl som en toppen idé att ta med Gustaf in dit, han som är rädd för både spindlar och ormar.

Så här blir nog veckan iaf (så ni vet eftersom jag kanske inte kommer att blogga något alls)

Tisdag 7/7: Tropicariet

Onsdag 8/7: Hotellet 9.30- 16.30

Torsdag 9/7: Hotellet 9.30- 16.30

Fredag 10/7: Hotellet 08.00- 16.30

Lördag 11/7: Det Gustaf vill, dvs, jag är ledig och lillebror bestämmer

Söndag 12/7: Det Gustaf vill, dvs, jag är ledig och lillebror bestämmer

VIKTIGT: eftersom jag befinner mig i Åby nu och i mina föräldrars hus så är inte mobilen så bra då täckning saknas här. Ni som behöver ha tag på mig kan ringa "hemtelefonen" eller maila. Och för att få nummret till mamma och pappa är det bäst att maila.

Puss puss ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0