4/9 Bilder från kräftskivan :-D

Här kommer bilderna: (fast de flesta minnena och händelserna stannar i våra huvuden)


att komma "hem" till ett dukat bord- NICE

Kräftorna, de flesta är köpekräftor men 13 stycken är "våra egna"

STORA och GODA- den som ligger längst ner är egen kräfta så de var stora de med!

The Nylanders + Nicklas- smickrande bild, verkligen!

Snapsat så det satt sig direkt i huvudet! :-D

Mina ÄLSKLINGSgrabbar!!

Mor och Far :-D

Jag och Mamma fick för oss att det var en bra idé att gå runt sjön sådär mitt i natten. Och tysta och diskreta var vi nog inte heller ;-)

Och den avslutande bilden (och det som avslutade kvällen) får vara att pappa fick tag i en gardinstång och började spela LUFTGITARR :-D

Kan man annat än ÄLSKA min familj eller? :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0