1/9 Grattis Sanna!

Nu ska jag iväg till Sanna, en tjej som har jobbat sommaren på Vildmarkshotellet. Hon är vegan och har bakat en massa gott och nyttigt som man ska få smaka tydligen så jag känner mig verkligen peppad på det här. Länge sen man var på ett kalas där det var bakat och gott liksom. Eller gott vet jag ju inte om det är men jag är mer än ganska säker på att det kommer att vara det.

Det skönaste är att jag inte behöver tänka på present och sådana saker för det har en annan jobbarkompis redan tagit hand om, det enda jag behöver bekymra mig om är att försöka vara där i rätt tid. Och eftersom jag bara vet på ett ungefär vart Sanna bor någonstans så kan det vara utmaning nog. Nej, nu måste jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0