1/9 Mättare än någonsin!

Shit vilken kväll alltså! Sanna har verkligen visat att hon är underbar och alldeles fantastisk i köket när det gäller att baka i alla fall! Jag har nog aldrig ätit så mycket gott som jag har ätit idag alltså! Det har verkligen vart helt fantastiskt. Och gud hur mycket vin gick det åt egentligen? Det var en sådan där fest där glaset på något mystiskt sätt fylls på hela tiden igen... Hur som helst, det var jättetrevligt men vi gjorde också någon lek typ "anden i glaset"? Det var riktigt riktigt läskigt i alla fall!!!

Här kommer två bilder som är tagna av Helen, är väl i princip de enda bilderna jag har från hela kvällen är jag rädd!




Förutom födelsedagsbarnet Sanna så var det: Hennes pojkvän Claes, 2 av hennes vänner som jag inte ens minns namnet på, Anna S, Senita, Jag, Albin och Helen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0