19/8 Pinsamt, dumt och inget att bli arg på egentligen.

Jag var precis borta på Ica supermarket Eneby. Ingen stor grej eftersom jag brukar gå dit. Närmaste affären liksom. Men i alla fall. Jag skulle panta flaskor. Kul + att jag tänkte ta de pengarna för att synda och köpa mig en cola oxå, dels tills ikväll men även tills imorgon. Ska ju som sagt ut ivkäll och Coca Cola är alltid gott dagen efter. Men vad gör jag MIN IDIOT?

Jag pantar flaskor för 36 kronor! och sen TRYCKER JAG PÅ BISTÅNDSKNAPPEN. Ser mina ljuva slantar åka iväg och hamna i fickan på en stakars fattig unge någonstans.

Nej som sagt det är ingenting att bli arg över och det är verkligen UNDERBART att den knappen finns där men nu, när jag verkligen planerat att köpa en cola för de pengarna (och jag hade självklart ingen plånbok med mig) så känns det som världens mest irriterande händelse. Fruktansvärt arg kan man bli ibland alltså... Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0