19/8 VÄRLDENS STÖRSTA BEDRIFT!

Herregud. Nu ska vi snart gå till Otten. Det är bara jag och Sanna från jobbet. Och så är det hennes kompis Miranda. Men ni kan aldrig tro vad jag precis har gjort. Det som jag har lyckats med är alldeles omöjligt egentligen. Jag tror faktikst INGEN har lyckats med det här om inte jag! Alltså ni som har bott/bor i Åby och vet vart busshållsplatsen i Åby är samt ni som vet var Senita bor kan förstå vad jag har lyckats med. Ni andra har ingen chans men det är en bedrift. Världens största bedrift!

Senita hade ingen möjlighet att komma ner till Åby centrum och lämna biljetterna till oss och hon skulle tyvärr inte in till stan den här kvällen. men vi skulle bara ha våra biljetter och så var det med den saken. Så tittade i tabellen- vi avbröt förfesten och tog bussen till Åby. Jag SPRANG och jag menar verkligen SPRANG av bussen i Åby centrum- upp för den, just då, förbannade "heter den" herstorpsbacken kanackade på dörren till S hus, fick biljetterna i min hand bara för att rusa ner till Åby centrum igen. OCH JAG HANN. Målet var alltså att hinna med samma buss som vi tog till Åby, jag hade alltså ca 7 minuter på mig. DET DET gör ni verkligen inte om. Jag kan fortfarande inte förstå att jag lyckades.

Bilderna (vi har nog bara tagit kanske 3 stycken på hela kvällen) lägger jag upp imorgon innan eller efter jobbet beroende på vad jag hinner. Nu måste jag skynda mig på här, ni kan ju gissa hur fräsch man är efter den löpningen. Men STOLT är jag, så himla stolt så det verkligen inte är sant alltså! Men som sagt, man ska inte blogga under en förfest men jag var tvungen att berätta. Herregud jag kan verkligen inte fatta att jag gjorde det, jag GJORDE DET :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0