19/8 Wihu!

Idag blir det nog en riktigt rolig dag. Idag är det ju onsdag igen och då bara måste man ju ha after work. Den här gången ska vi tydligen till Otten där det ska vara mask party. Vi ska börja med förfest hemma hos mig och sen bege oss helt enkelt. Senita har ännu en gång vart en riktig toppen männsika och fixat biljetter åt oss så man inte behöver bry sig om så mkt annat än garderobskostanden. Jag tycker faktikst alltid det är mycket roligare att gå ut när det inte kostar så mycket, är det ett tecken på att jag helt enkelt är hemskt snål?

Men hur som helst, andra planer för dagen är att fixa iordning lite här hemma så att folket kan komma utan att man måste skämmas. ska gå bort och panta en del flaskor och så också. Lär väl bli mer ikväll men man vill ju ändå se till att tömma det som redan finns.

Varför kan det aldrig vara super duper strålande sol när jag är ledig för föresten? Fast det kanske är tur jag hinner ändå inte ligga och sola särskillt mycket idag så. Nej nu ska jag se till att komma ur pyjamasen och få något trevligt gjort :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0