20/8

Var underbart trevligt ikväll :-D Och så himla härligt. Känns som det var en evighet sen man träffade IQ senaste. Och Henke såklart men honom träffar man ändå lite då och då på de konstigaste ställena ;-P. Fast nu måste jag ner i sängen igen för imorgon blir det ju hotellet (igen). Känns som om det är lite spring fram och tillbaka måste jag säga :-P Men så skönt att det händer något. Vill ju inte bara sitta hemma och sakna Nicklas hela tiden.

Tack snälla IQ och Rix FM för en bra kväll :-D

Passar i alla fall på att lägga upp bilderna från Otten Onzda Maskparty nu medans jag har en sekund över innan man däckar ihop i sängen.






Visst var vi enormt tjusiga i våra vackra masker (Miranda var extremt snäll och gjorde min för jag är ju inte direkt konstnärligt lagd) Från vänster: Miranda, Jag, Sanna 
Själva dealen med tattosarna på de översta bilderna är det faktum att jag hade sådana gamla som man snvänder sig av vatten för att få på sig och det tycket Sanna och Miranda om så det var ju bara att köra på helt enkelt :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0