23/8 Pustar ut!

Wow alltså, den här veckan har verkligen vart helt fantastisk! NU kan man äntligen sätta sig ner och pusta ut i några sekunder. Det blev mer än super intensivt med både jobb varje dag och agustifest! Tänkte lägga upp några bilder på mig, Angelica, Henke och på någon bild även Cathrine från hotellet då vi var på Rix FM festivalen.

OBS: Bilder är tagna av (och med) Angelicas kamera!!
OBS 2: Borde kanske inte säga att jag lägger upp bilder från festivalen för det gör jag inte, jag lägger upp bilderna på mig SJÄLV när jag var på festivalen, artisterna och sådan är ju inte så intressant som folket man möter där liksom :-D


Jag, Snyggare än Snyggast :-P Inte :-S


Henke, alltid lika våldsam och täckt med drakar :-D


HAHAHAHAHA skönt när vi alla 3 blir lika dåliga på bild- gillart :-D


SMILE :-D


Så kom Cath och joinade oss, mycket stilig bild för övrigt!


Denna uppblåsta uppenbarelse får avsluta bilderna.

Nu ska jag gå och lägga mig efter en mycket hård och intensiv men fantastisk SUPER DUPER rolig vecka :-D

Kommentarer
Postat av: cathrin

Oj det var ju superlänge sedan! :D måste dock säga att jag såg bra ut i håret ;)

2010-05-25 @ 18:52:16
URL: http://gemignamnet.blogg.se/
Postat av: sandra

Sista gången jag läser din blogg nu Tette ;P

Vill inte läsa om det som händer för ett år sen. Säg till när du uppdaterat med nuet..

2010-05-25 @ 18:56:59
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0