24/8 Ledig dag...

Idag har jag vart ledig. Inte illa va :-P Haha. Nej men efter 4 dagar av arbete samtidigt som man har försökt att hinna med agustifesten så känner jag att lite vila är på sin plats. Fast jag måste säga att jag trots det inte alls har vilat så mycket idag. Utan jag har storstädat. Upptäckte en riktigt tråkig sak också men så blir det ju när man låter saker och ting stå en aning för länge efter en fest:

 

Jag lyfte på ett glas och en ganska stor del av bordet följde med! Visserligen har jag ett billigt IKEA bord men det är ganska så trist när sådan händer ändå. Så ett tips folket var NOGA MED GLASUNDERLÄGGEN. Jag har riktigt fina underlägg men efter ett tag inåt kvällen brukar folket övergå till att ställa glasen rakt ner på bordet i alla fall. Men som sagt, det är ju inte alls mycket att gnälla på egentligen, det tycker jag faktiskt inte. Då är det väl helt enkelt bättre att glädja sig åt att jag har haft det riktigt roligt :-D

För övrigt så fyller jag snart år ju. Den 31 augusti. Det blir nog riktigt nice. Eller så är det just det det inte blir. Nicklas är ju inte hemma. Han kommer hem den 3:e september som det verkar just nu, och så åker han igen den 16 så han missar min födelsedag och precis efter det så missar han sin egen födelsedag också. Han fyller nämligen den 17 september och då har han ju hunnit åka tillbaka igen.

Nehä om man ska sätta sig och läsa lite kanske och njuta av livet så här på kvällstvisten? Det brukar ju vara trevligt. Har ingen lust att städa mer i alla fall. Nu har jag ju också en bra anledning att åka till IKEA någon dag. Jag behöver ju verkligen ha ett nytt soffbord inom en snar framtid :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0