26/8 Långledigt...

Jaha. Nu är det så att jag går på "långledighet". Jag ska inte jobba nu varken onsdag, torsdag, fredag eller lördag. Ska dock till Ungdomshälsan på torsdag för att göra kollen och få nytt recept på p-pillren. Sen på lördagkvällen blir det tjejkväll hemma hos Mia tillsammans med Mia (självklart), Becca, Matilda, Sofie och så jag. Blir nog kul. Men hur som helst, de här dagarna då jag är ledig kommer jag att tillbringa i föräldra hemmet ute i Åby så jag går på en bloggpaus nu. Återkommer nog på lördag, eller söndag för att berätta om tjejkvällen...



Saknar dig väldigt mycket nu älskling. Men snart är du hemma igen, ett litet tag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0