2/9 Miss miss!

Vad gick fel med kalaset då? Jo min kära morfar Stig (egentligen en låtsasmorfar då min riktiga dog när jag bara var 2 år) kunde absolut inte hålla sin kaffekopp stilla vilket innebar att jag tömde rykande hett kaffe över hela honom. Ganska pinsamt och jobbigt men tack och lov såg ju mamma att det var han som drog undan koppan- inte för att jag tror att de tror att jag skulle ha gjort något sådant med flit men ändå... Hur som helst, förutom det lilla missödet så flöt ju kalaset på riktigt smidigt. Fast på ett sätt är det ändå himla jobbigt att ha släktkalas på liten yta, det blir så himla rörigt.



OM NÅGON HAR MISSAT DET SÅ ÄR DET IMORGON, IMORGON HAN KOMMER HEM! Efter 9 veckor ifrån varandra så kommer han hem, gud imorgon kommer nog vara en alldeles alldeles UNDERBAR dag. Fast jag kommer springa omkring som en nervös höna :-S Haha ^^. Kommer inte få något vettigt gjort alls... OMG, bara en dag kvar tills han kommer hem. Det är så fantastiskt underbart härligt så jag knappt kan sätta ord på det. SNART KOMMER HAN HEM :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0