29/8 Woho! Tillbaka igen!

Jag lever. Har haft det underbart "hemma". Är lite skönt för jag känner mig så ensam om jag är i lägenheten utan jobb eller Nicklas för många dagar och då är det tur och känns riktigt skönt att man kan åka hem till Mamma och Pappa när man behöver. Så är det ju så himla kul att vara tillsammans med bröderna oxå. Familjen betyder helt enkelt mycket...

Men nu ska jag hur som helst ladda upp för en härlig tjejkväll hemma hos Mia tillsammans med Becca, Sofie och Matilda. Kommer nog att bli en underbar kväll med massa roligheter och snack. Tror också att det är planerat att de ska gå ut MEN eftersom jag (självklart) jobbar imorgon så är jag bara med på självast "förfesten".

Nehä, om man ska ta och fixa till sig en smula då kanske :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0