13/9 Helgen som vart!

Nu är det så att det ännu en gång tog lite tid sen senast man satt vid datorn och bloggade. Men nu har jag lite tid till övers och det måste ju självklart utnyttjas ;-). Det har blivit en riktigt trevlig helg med massa roligheter. Vi hade vår stora gemensamma födelsedagsfest i fredags. Dock så hyrde vi inte bergkulla den här gången för det tänkte vi spara till den riktiga "homecoming" partyt utan istället så "lånade" vi mina föräldrars hus. Iofs så råkade de vara hemma men det gör inte så mkt, min familj är ju helt ok att ha med på fest liksom.
   Hur som helst så (om detta vore ett "klassiskt" Tette inlägg) skulle det ju här vara fullt med roliga bilder på födelsedagsfesten. Eller 44-års partyt som man nog oxå kan säga MEN jag har tyvärr inga bilder alls för det var Johan P som hade en kamera med sig och han har inte lagt upp bilderna någonstan än så man kan tyvärr inte "låna" några av honom. Så detta inlägget blir nog fyllt med trevlig text istället ;-)
   Temat för festen var väldigt enkelt. EN HUVUDBONAD, skulle du komma var det bara en sak som gällde. Att ha någonting på huvudet. Sen fanns det vissa som var roligare än andra och körde temat fullt ut med riktigt hemska träningsoveraller- en stor eloge till Krille, Linda och Johan P för att verkligen ha lyckats på den delen. Underbart med folk som vågar ta chansen och följa en uppmaning. Så var det ju även Becca och Doddo i matchande träningsoveraller- det var så gulligt så :-D
   Så fick vi även en del riktigt roliga presenter. Ett presentkort på Pappa Grappa på 200 kronor, en flaska vin, en "hope" ljusstake, ett presentkort på Media markt 400 kr, en whiskey och kanske roligast av allt (just då) en "clone-a-willy glow in the dark". Kanske glömde något nu men det är i så fall inte meningen att förolämpa er/dig jag är bara glöms! Jag verkligen älskar att få paket. Att öppna är så kul. Men jag är också lite delad. Jag tycker allra mest om att få det jag har önskat mig och det känns så otacksamt på något sätt men äsch. Är det något man vill ha så önskar man sig ju det ;-)
  
Ett STORT tack till alla våra vänner som var på plats i fredags och hade det underbart roligt med oss :-D Mer fester där det är ok med träningsoveraller och mössor? Ja det röstar jag definitvt för i alla fall.

Igår (lördag) var också riktigt rolig och bra :-D Vi var bortbjudna hem till Becca och Doddo på middag och sen kom även Teddan dit så det blev en sådan där perfekt lördag med alldeles för mycket skratt- nästan kramp i magen idag till och med ;-)

Om det blir några frågetecken kring varför vissa delar av texten är tjock och andra delar av texten är tunn så gjorde jag bara så för att det skulle bli lite variation i läsandet. Det är ju SÅ TRIST med massa text och "nada" bilder. Men hur som helst. Bilder kommer förhoppningsvis någon gång ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0