14/3 Avundsjuk!

Usch jag känner mig verkligen som en hemsk flickvän. Jag är avundsjuk på Nicke för att han får vara på Palace och dansa och ha roligt och inte jag... FY VAD HEMSK JAG ÄR! Det är nämligen så att Danne fyller 20 år imorgon men eftersom det är en söndag så är de ute och partar loss ikväll istället!

Nej NU ska jag ta och skärpa mig lite och gå och lägga mig och sluta vara avundsjuk. Problemet är nog att jag hela tiden tänker på Palace förra helgen då vi mötte den något korrkade bruden... Iofs kan man ju lita på Nicklas men jag är nog ändå avundsjuk. Eller föresten det kanske är svartsjuk jag är... Haha, ja vem vet, vem vet!

---> HÄR <--- trycker ni om ni vill läsa om "palacebruden" btw :-S ;-) :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0